Pages

Aug 29, 2017

Resepi Cempedak Goreng Mudah

Assalammualaikum. Salam sejahtera kawan-kawan.


Yt ada masalah masak kategori cucur dan cekodok bagai ni termasuk pisang goreng. Hihi. Jadi, bila semalam suami cakap nak makan cempedak goreng. Yt yakin tak yakin je. Siap cipta alasan supaya tak payah goreng. Haha. Tapi, demi suami tercinta ku usahakan jua. Cia cia cia. 

Aug 21, 2017

Dirara Signature Suprise Planner Ipoh

Assalammualaikum. Salam sejahtera kawan-kawan.



Wahai orang Ipoh sekalian, sekiranya sedang mencari Surprise Planner silalah dapatkan perkhidmatan Dirara Signature yang bertempat di Tasek, Ipoh. Senang nak berurusan, minta pendapat dan boleh terima pendapat kita juga. Hehe. Gambar dekat atas ni dah macam hantaran kan? Hehe.

Aug 8, 2017

Maajun Anggun Bistari (MAB)

Assalammualaikum. Salam sejahtera kawan-kawan.


Maajun Anggun Bistari (MAB) adalah produk yang berasaskan penggunaan herba secara semula jadi. MAB digunakan secara tradisional untuk merancang keluar (family planning). Pengambilan MAB merupakan kaedah paling selamat untuk kesihatan jangka panjang kerana ia bebas dari sebarang bahan kimia dan cara pembuatannya yang halal serta suci (produk muslim).

Aug 3, 2017

Premier Suites; The Straits Hotel & Suites, Melaka

Assalammualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan. 


Pemandangan dari balkoni bilik di waktu malam. Ini cerita Februari lepas. Yt ada kursus di The Straits Hotel & Suites, Melaka. Seperti kebiasaan, suami dan anak-anak akan ikut Yt sekali. Jarang Yt pergi kursus/seminar/retreat tanpa kesayangan ni semua kecuali memang tak dapat nak ikut atas sebab-sebab yang tak boleh diusahakan. Kisahnya Yt tak pilih bilik ni pun. Rezeki anak-anak Yt tersilap pilih tarikh. Tiada pilihan lain selain bilik ini. Hehe. 

Blog design by Rainy Day