January 2, 2016

Yuran Tadika 4 Tahun PASTI di Kuala Lumpur

Yuran Tadika 4 Tahun PASTI di Kuala Lumpur|Assalammualaikum. Hai korang. Dah daftar si comel cilik bijak pandai masuk sekolah? Hehe. Sebak pula rasanya bila akhirnya Nur Arissa Batriesya secara rasminya 'skulah'. Dah besar dah dia. Huu.

Semalam, kami daftarkan dia. Tempat yang sama cuma upgrade dari taska ke tadika. Pada mulanya memang tak nak tapi setelah bincang sikit dengan cikgu taska, makanya kami buat keputusan untuk masuk tadika. 

Yuran kemasukan adalah termasuk pakaian sukan dan uniform serta lain-lain. Cuma uniform ada satu. Jadi Yatie add on 1 lagi. Budak-budak weh. Huhu. Tapi, baju tak ada lagi sebab saiz M adalah begitu besar. S tak ada stok. Makanya esok Arissa akan pakai baju sukan. Hihi.


Keseluruhan bayaran ialah RM740 yang mana RM100 telah bayar masa daftar nama sebelum ini. Fuhhh! Masa ni terus teringat tadika KEMAS. Haha. Yatie kalau ada KEMAS kat sini, Yatie memang hantara KEMAS je. Redha je. Semoga Arissa dapat menuntut ilmu sebaiknya.

Macam mana agaknya dia nanti. Sebab dia tak duduk dalam bilik lagi dah. Dia kena belajar. Wiwiwi. Excited pula mak nya. Haha. Nama dia pun dia tak pandai sebut betul. Nama belit lidah nak sebut kekdahnya. Bahaha. Nama adik ok je dia sebut. Huu.

Anak seorang hampir 1k. 2 orang? 3 orang? Errrkkkk!

2 comments

  1. Akk pun yaya hanta kemas..alhamdulillah blh baca xd masalah pun.nti aish tak tahula..tgk rezeki dia mcmna

    ReplyDelete
  2. InsyaAlah yati... PASTI pun bagus jugak.

    ReplyDelete

terima kasih singgah dan baca celoteh D'Yatie.
jikalau sudi, tinggalkan komen/pandangan/pengalaman kalian bersama.

semoga Allah merahmati kita semua.
aamiin.

Blog design by Rainy Day