July 30, 2015

Salam Aidilfitri 2015

Raya 2015 | Assalammualaikum. Selamat hari raya korang! Hihi. Berapa kali nak ucap raya la Yatie ni kan? Haha. Syawal sebulan jadi, ucapan dan cerita hari raya masih sah. Betul tak?

Terus terang, atas sebab Yatie memang dah tahu akan berpantang di hari raya makanya persediaan hari raya memang tak ada. Kami suami isteri memang tak ada baju raya baru. Belikan untuk NAB dan NAD je. Baju NAD Yatie tawakal je beli. Ngeeee.


Bersalin di Ipoh makanya beraya pun di Ipoh la. Join la #TeamRayaPerak walaupun gambar idok la banyak beno. Haha. Walaupun tahu raya ketiga nak balik Sarawak, sayu dengar takbir raya tu tetap ada. Hari raya ni bagi Yatie kegembiraan maksima boleh dicapai dengan meraikan bersama keluarga besar di kampung pada malam dan pagi raya. 


Tak apa. InshaAllah panjang umur, ada jodoh dan murah rezeki tahun hadapan #TeamRayaSarawak pula dari awal. Lama tak merasai nikmat sambut raya di kampung sendiri.Hehe.



Apa pun. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua yang mengenali Yatie sekeluarga. Dan semoga Allah merahmati kita semua. 

Nak baca pengalaman singkat ayah NAB & NAD beraya di Sarawak tahun ni? Jemput ke SINI.

1 comment

  1. senyuman yatie ngn husband nampak sama la....eniwey selamat hari raya...:D

    ReplyDelete

terima kasih singgah dan baca celoteh D'Yatie.
jikalau sudi, tinggalkan komen/pandangan/pengalaman kalian bersama.

semoga Allah merahmati kita semua.
aamiin.

Blog design by Rainy Day