Pages

Jul 28, 2015

Kalam D'Yatie

Template & Nama Baru | Assalammualaikum. Perasan tak dyatie[dot]com dah berwajah baru? Dan bernama baru gitu.. Ngee. Sebenarnya berserta semangat baru. Semangat dah masuk usia 29 tahun. Semangat anak dah dua. Ewah! Haha.



Roses Template dari Blog Sihatimerahjambu. Ready made design dari sis Azhafizah. Cantik tak? Hehe. Senang dan pantas serta mudah berurusan. Kelebihan beli ready made design ni bagi Yatie; blog berubah wajah sepantas kilat. Kita sendiri tak perlu pening nak membayangkan design kehendak hati. Yatie je la yang suka sangat kerja nak pening. Haha.

Kalam D'Yatie; Kalam ni bermaksud perkataan. Kalam D'Yatie jika ditafsirkan secara langsung perkataan D'Yatie. Tapi, maksudnya bagi Yatie sendiri adalah lebih kurang - catatan/tulisan/coretan dari Yatie. Bagaimana boleh terfikir nak letak kalam? Errr. Entah ek. Tiba-tiba je pada hari berurusan dengan sis Azhafizah 'kalam' tu terbang melayang dalam fikiran. Hehe.

Harapan dan azam; semoga selain menjadi catatan memori sendiri Kalam D'Yatie juga dapat memberi manfaat pada orang lain. Semoga juga Yatie lebih matang dan mencapai matlamat seperti dalam motto KBBA "Bukan Sekadar Blogger". Allahhummaamiin.

2 comments

Allene typicalmommy said...

wah.... terbaik... tp klu salah pandang jd kelam... hihih

adyna AB said...

cantik , dah lama akak tak berblogwalking...yatie pun dah dua anak :) , akak pun dah dapat tukar skol dah boleh bersama family :)

Blog design by Rainy Day