Pages

Dec 17, 2014

NAB: "Nak Peace Ica!"

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalammualaikum. Hai.

"nak peace ica!"

maksudnya;

"amik gambar ica!"

Lebih kurang seminggu lagi Arissa dah 2 tahun 11 bulan. Lepas tu dah 3 tahun. Wiwiwi. Dah besar anak gue. Hehe. Tapi, ramai termasuk nek wan Arissa cakap yang gaya Arissa macam budak dah umur 5 / 6 tahun gitu terutamanya dalam gambar. Gaya dia kot nampak matang. ;)

Sekarang ni kalau dia nampak apa-apa yang menarik macam pokok krismas tu ke, photobooth dan tempat-tempat yang dia rasa cantik menarik kebabom tuh. Dia akan cakap dekat kami, "nak peace ica.. nak peace ica!" Layankan aje walaupun dia sebenarnya bukan tengok kamera sangat pun. Huhu. Sabar je la mak ayah.

Moh le layan gambar buah hati mak ayah ni; Nur Arissa Batriesya.

AEON Wangsa Maju

AEON Bukit Indah JB

Picnic at Taman Tasik Perdana

"nak peace ica ngan kucing"
nampak tak kucing yang jauh tu?

sepupu - alongs!
anak gue macam anak dara hahaha

photobooth sepupu ayah - muaahh ciked!

nampak je props terus nak peace
sambar yang mana ada je =P
family
Semakin panjang akal. Semakin pandai menyembang. Semakin pandai menjawab. Menjawab tu amboi sangat! Geram sampai rasa nak gigit gigit! Oh ye! Arissa ni pelik, baru sekarang dia ada habit nak menggigit orang tau (kami mak ayah nya lah). Kebanyakan budak lain masa awal-awal tumbuh gigi rajin gigit tapi dia tak. Dulu tak pernah gigit. Sekarang yang... grrrrrr.

Oklah. Lama tak cerita pasal NAB kan? Rasa macam tak cukup. Haha. Lain kali Yatie bebel bebel lagi tentang NAB. HewHewHew.

Salam Sayang, 
DYatie.

------------------------------------------------------------------------------------

Anda ingin mendapatkan info produk Shaklee atau ingin mendapatkan produk Shaklee?

Jemput ke Blog Rasmi DYATIESHOP dan

Hubungi Shaklee Independent Distributor Cheras, KL - DYatie.

 

Blog design by Rainy Day