October 15, 2014

Apakah Keistimewaan ESP?

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalammualaikum. Hai.


Ramai juga yang bertanya pada Yatie, apa yang special sangat dengan ESP sampaikan ramai yang minum ESP? Dan kenapa pula suami Yatie pun minum sekali? Boleh ke lelaki minum ESP? Bukan perempuan je ke? Bukan ke ada orang cakap minum soya banyak-banyak tak baik? 

Haaaa. Yatie cerita mudah je ok. Semoga bermanfaat untuk semua yang sudi membaca. ;)

Istimewanya ESP kerana;

☻ESP berasaskan soya Non-GMO. 
~  Baca SINI untuk tahu tentang Non-GMO soy.

ESP mengandungi indeks glisemik yang rendah. 
~  Ia sesuai untuk penghidap kencing manis.

ESP mengandungi 9 asid amino perlu.
~  Asid amino perlu tidak boleh dihasilkan oleh badan.

☻ESP rendah lemak, bebas laktosan & kolestrol serta tiada asid uric 
~  Membantu memudahkan penyerapan.

Kenapa suami Yatie minum ESP?

Percaya tak semasa kami di majlis ilmu 3R Shaklee, suami memperkenalkan diri dan proudly announce yang dia suka ESP. Atas sebab apa? Sebab ESP bagi tenaga yang berpanjangan buat dia. Selain itu, kulit kering pada lengan suami juga dah tiada. Kulit suami memang agak sensitif. Alhamdulillah. Selain minum ESP suami juga ambil Garlic Complex. Untuk masalah kulit ni. Nanti Yatie cerita ok.

Panjang pulak intro. Terus bagi testimoni suami. Hihi. By the way, ESP bukan hanya untuk perempuan. ESP untuk lelaki juga. Sebab ESP merupakan sumber protin lengkap untuk tubuh badan. Lelaki juga manusia yang tidak dapat menghasilkan 9 asid amino perlu dalam badan. Lelaki juga memerlukan protin, karbohidrat dan kalsium. Semua ini ada dibekalkan dalam ESP.

Minum soya banyak-banyak tak baik?

Ok. Saya ada cerita dekat SINI tentang Non-GMO Soy. Shaklee telah menetapkan bahawa maksimum scoop bagi pengambilan ESP ialah 3 scoop. Jadi, jangan berlebih pula. Minum atau makan supplement mengikut jumlah yang ditetapkan. Tak ada istilah, makan banyak suplemen nanti badan jadi lebih sihat. Tidak. Pengambilan berlebihan adalah sangat tidak baik.

Ada apa-apa lagi nak tanya? Hehe. Tanyalah. InsyaAllah Yatie akan membantu.


Info lanjut tentang ESP di SINI.

Nak dapatkan SET KOMBO ESP: SINI
Nak tahu tentang DOUBLE TROUBLE PROMO: SINI

Jika berminat untuk tahu lebih lanjut berhubung produk ini atau mahu mendapatkannya, hubungi Yatie sekarang. Konsultansi eksklusif dan percuma sepanjang hayat buat para pelanggan Yatie. Jika anda mahu penjimatan sehingga 25%, Yatie menjemput anda untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran seumur hidup berjumlah RM65 sahaja. Ada banyak lagi tawaran istimewa setelah menjadi ahli. 

SID: 1132971
WeChat: DYatie7786
Emel: dayang86@gmail.com
SMS/Whatsapp/Telegram: +6019 460 3069

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

1 comment

  1. Good sharing dear...ESP ni terbaik kan...ramai bg komen positif...

    ReplyDelete

terima kasih singgah dan baca celoteh D'Yatie.
jikalau sudi, tinggalkan komen/pandangan/pengalaman kalian bersama.

semoga Allah merahmati kita semua.
aamiin.

Blog design by Rainy Day