September 11, 2014

Segmen Ben Ashaari; Impian Ku Seorang Blogger


Bismillahirrahmanirrahim.

Assalammualaikum. Hai.

Yatie merajinkan diri untuk turut serta dalam segmen Ben Ashaari. 
^__^

Hai! Saya Yatie dan dah memegang jawatan sebagai seorang mak kepada seorang puteri bijak cantik solehah, Nur Arissa Batriesya.

Baru je register domain; dyatie[dot]com. d stand for dayang. Blog biasa-biasa sahaja yang bercerita tentang hal diri sendiri. By the way, anak terutamanya. Dan kini, intipati dyatie[dot]com juga dimuatkan dengan info kesihatan seiring dengan status Yatie sebagai Pengedar Sah Shaklee.

Impian Yatie Sebagai Seorang Blogger? Ok. Nak berjaya macam Ben Ashaari. Ini betul. Tak tipu. Hihihi. Apa pun, impian utama Yatie ialah nak menjadi seorang blogger yang menyumbang banyak ilmu bermanfaat untuk semua. InsyaAllah.

p/s: yatie malu nak cakap diri sendiri blogger sebab blog tahap udang geragau je. tapi, kalau dah ada blog sendiri maknanya blogger lah kan.

Salam Sayang,
DYatie.

9 comments

  1. alhamdulillah, salam kenal juga dari mama ye..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... datang daripada segmen yang sama, suka dapat berkenalan dengan anda : Segmen Ben Ashaari : Impianku Seorang Blogger

    mselim3

    ReplyDelete
  3. Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama. done follow #243
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  4. ayu datang dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu ye... boleh nanti follow sekali blog ayu...tq..

    semoga impian awak tercapai...

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  5. Bagus menjadikan Ben Ashaari sebagai idola ...

    Namun lebih bagus jika diri sendiri dapat menjadi lebih daripada Ben Ashaari.

    in Sha Allah, semua orang boleh berjaya. Usaha. Tak usaha tak akan ke mana.

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
  6. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete

terima kasih singgah dan baca celoteh D'Yatie.
jikalau sudi, tinggalkan komen/pandangan/pengalaman kalian bersama.

semoga Allah merahmati kita semua.
aamiin.

Blog design by Rainy Day