September 11, 2014

NAB: 2 Tahun 7 Bulan

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalammualaikum. Hai.

Dah lama tak cerita perkembangan anak bijak solehah Yatie; Nur Arissa Batriesya. Last cerita tentang dia masa masuk taska tempoh hari; Pagi Pertama di Nursery dan Apa Dia Kata Hari Pertama di Nursery. Hehe.

gambar ulang tayang
Perkembangan pada usia 2 tahun 7 bulan.

Berat: 11.8kg
Ketinggian: 88cm
BMI: 15.2

Alhamdulillah. Diizinkan Allah untuk Yatie melihat perkembangan Nur Arissa Batriesya setiap hari. Arissa membesar seiring dengan usianya. Semakin bijak dan petah dalam berkata-kata. Orang kata, 'panjang/banyak akal'.

Alhamdulillah. Setakat ini Arissa tak ada masalah nak ke taska. Walau dah cuti lama, Arissa pergi taska dengan ceria. Tak ada dah kes nangis nak masuk 'shulah' dia. Syukur. Cuma Arissa nangis bangun pagi. Hihihi. 

*macam blur pulak nak cerita perkembangan arissa*
jom tengok apa ada dalam insta



Oh ye. Arissa dah dua minggu bebas puting. Bak kata orang, bila dah tiba masanya pasti mudah untuk ceraikan anak dengan puting. Kalau orang tanya tips nak ceraikan puting dengan anak, Yatie pun tak tahu. Dan sekarang doa Yatie moga tak berlaku lagi insiden sebelum ini. Kes rindu puting; Mak Redha Wahai Anak.

Salam sayang,
DYatie.

3 comments

  1. Die dah shulah la...hehe..lagi la panjang akal ye kali dah shulah ni. Smoga yang terbaik untuk si kecil.
    www.armilastyle.blogspot.com

    ReplyDelete

terima kasih singgah dan baca celoteh D'Yatie.
jikalau sudi, tinggalkan komen/pandangan/pengalaman kalian bersama.

semoga Allah merahmati kita semua.
aamiin.

Blog design by Rainy Day