August 19, 2014

I Love Them

Bismillahirrahmanirrahim. 

Assalammualaikum. Hai. 


Gara-gara ngantuk sebab bangun pukul 4 pagi, Arissa moody bila kejutkan balik dalam pukul 6.30. Nangis tak dapat dibendung walaupun sekadar nangis suara kecil. Serba-serbi tak kena. Geram je. 

Ayah Arissa juga tak berapa sihat. Tapi, sebab semalam Yatie dah cuti jadi tak ada plan nak cuti lagi hari ni. Arissa kalau dah nangis + batuk sama dengan muntah. Alhamdulillah. Muntah kahak. Banyak kahak dia keluar pagi ni.

Because I love them so much. Akhirnya Yatie EL. Nak biar sang puteri sambung beradu. Nak bawa sang raja ke klinik. Syukur mood bos baik hari ni. Tak ada masalah mohon EL. Cuti berkurang je la. Camner nak balik raya haji ni? Sobs. 

XOXO,
Mak Arissa.

2 comments

  1. btul. something... kena gak berkorban untuk cinta hati kita kan... itu tgung jawap yg sebenarnya... =)

    ReplyDelete
  2. ciknaa cuti pun untuk anak2.. el klu dorang sakit atau emergency aje.. camtu ler kite mak2 ni kan..

    ReplyDelete

terima kasih singgah dan baca celoteh D'Yatie.
jikalau sudi, tinggalkan komen/pandangan/pengalaman kalian bersama.

semoga Allah merahmati kita semua.
aamiin.

Blog design by Rainy Day