May 9, 2014

Biskut Raya 2014

Bismillahirrahmanirrahim. 

Assalammualaikum. Hai. 

Ye. Ye. Tahu. Raya lambat lagi. Puasa pun belum. Tapi, biskut raya dah boleh mula tempah. Pejam celik. Tup2 dah puasa. Haa. Kan? So, kali ni Yatie nak iklan pasal biskut raya ye. Hehe.

Fakta tentang biskut dari Arissa's Gallery. =P

Pertama. Tempahan ini untuk sekitar KL dan Selangor sahaja. Tapi boleh juga untuk sekitar Ipoh (dengan syarat jika boleh tunggu Yatie balik).

Kedua. Biskut adalah homemade ye. Bukan dari kilang. Diulangi, homemade. Hehe.

Ketiga. Berdasarkan pengalaman Yatie sendiri biskut ni tahan lama. Bukan maksudnya biar terdedah 3 hari masih tak lemau. Itu tipu. Huu. Maksudnya. Wpun dah lebih 3 bulan. Biskut tu masih mengekalkan rasa. Ada certain biskut lebih sebulan tiba-tiba rasa macam pasir. Errr. Wallahhualam. 

Keempat. Sedap. Hahahaha. Ok ini serius. Tak tipu. Kakak yang buat ni hari-hari biasa pun ada juga buat tempahan biskut. So, kalau nak tempah biskut untuk makan sekarang pun boleh. Tapi idak la hari ni tempah esok dapat ye. Family husb suka semperit sangat. HewHewHew. 

Kelima. Murah. Satu bekas tak sampai RM30/bekas dan isi dalam nya > 50 biji. Saiz bukan comel halus tau. 

Ok. Cukup kot 5 fakta. HewHewHew. Berfakta bagai uols. 5 fakta. 5 pilihan biskut.






Pembelian borong dialu-alukan.

Hubungi;
FB Page: Arissa's Gallery
Whatsapp: 0194603069
WeChat: DYatie7786

2 comments

  1. terus rasa nak raya dah bila tgk biskut raya ni...hehehe..baju raya dah tempah ke mak icha? hihi...

    ReplyDelete
  2. nantikan kuih raya mama naila pulak! hihihi...

    ReplyDelete

terima kasih singgah dan baca celoteh D'Yatie.
jikalau sudi, tinggalkan komen/pandangan/pengalaman kalian bersama.

semoga Allah merahmati kita semua.
aamiin.

Blog design by Rainy Day