Pages

Apr 2, 2014

Wordless Wednesday: LOVE

Assalammualaikum. Hai. 

Bismillahirrahmanirrahim. 


Jejaka ini unik. Unik bagi aku. 
Bila aku datang angin merajuk.
Bangun pagi.
Aku tengok. 
Pakaian kering dah lipat.
Pakaian kotor dah cuci siap sidai.
Buat aku rasa nak merajuk hari-hari.
Hahahaha.


Setuju tak? 
Kalau cinta kau tak tahu nak jelaskan.
Apa. Bagaimana. Kenapa.
Segalanya mampu kau telan.
Biarpun lebih pahit dari ubat.


Akhir.
Kami berdua rindu budak ini.
Enam hari lagi genap sebulan.
Sebulan lagi InsyaAllah.
Semoga Allah lindungi kamu.

Syukur Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah kerana pinjamkan hamba-Mu yang kerdil dengan insan-insan ini. 

'nikmat mana satu yang Engkau mahu dustakan?'

XOXO,
Mak Arissa. 

8 comments

permatabiru said...

pandai bergambar sikecil tu..:)

Petak Bunga said...

happy family.
love to jannah.
insyallah.

Chekgu Azrine said...

amin..inshaAllah

Fifi Nadhrah said...

yatie.. melting sangat tengok gambar arissa..

Kesuma Angsana said...

doak yg terbaik for u sekelurga yer... done nuffnangx2 for u juga

Umi Qi said...

Suka tau Umi Qi baca entry mak arissa cm ni...romantik sangat ni... :)

lia said...

suka tang kain da berlipat tu... for me, x mungkin la sbb si dia lipat tuala pon mcm roti kirai ekekekeee

CikNaa said...

arissa sebijik mak dia :)

Blog design by Rainy Day