Pages

Dec 4, 2013

Wordless Wednesday: Panjang Akal NI~~

Assalammualaikum. Hai.

Gelagat Nur Arissa Batriesya masa kami tunggu van nak ke airport masa di Sandakan tempoh hari. Haish. Arissa nih kan sebenarnya jenis yang tak duduk diam. Kalau dia tahu yang benda tu salah dia akan buat dengan cara yang paling 'lembut' dan 'halus'. Dan hari tu kebetulan kamera dekat pokde or makteh dia saya tak ingat tapi ter'captured lah gelagat dia nih ha. Haih.

dah mula dah

lepas kena tegur sekali
cubaan mengalih perhatian

tengok tv kata nyer

mendekati semula

buat macam tak ada apa-apa akan berlaku
berlakon
huhu

jeng jeng jeng

haaaaa
tengok tangan dia tu kat mana

ini saya tegur
hohoho
mak tegur of course macam singa
hahaha

tengok muka dia tu
nak alihkan perhatian la tu
geram

last
dia buat muka ala-ala
nothing happen
hahaha
Geram tau. Dia suka sangat dengan plug. Dalam bilik hotel pun kerjanya nak buka tutup suis. Sekejap on sekejap off tv. Masuk bilik orang lain pun dia usik benda alah tu jugak. Mana tak mak nyer nak jadi singa. Benda bahaya. Huhu. Tapi itu lah. Budak. Tegur seratus lima puluh juta kali pun dia buat jugak. Yer dak? Hahaha.

satunotahati: esok retreat bawa budak ni jugak.
yeay! dapat jumpa dia dengan bapak dia.
bahahahahahahaha.

XOXO,
Mak Arissa.

7 comments

permatabiru said...

comelnya dia..sj nak bg kita marahkan dia..hehe

Hana Soffelia said...

comel dan bijak kan? haha samalah dengan naurah. pantang nampak plug and org cas hp. panjang akal sangat tau. nak jugak pegang. dapat pegang pun jadiklah.

Chekgu Azrine said...

hahaha..comel!!

S.n.Fariza said...

comel sgt gelagat dia :)
cium kang. hihi

Edat_Uzair said...

ha,...dpt bwk family ke pangkor..

puansazusarin said...

Hehe...comel jer...

Mimy Hamid said...

arisa dah macam kakak tocang rambut ikat satu..oh my sgt anak dara

Blog design by Rainy Day