Pages

Dec 26, 2013

Misi 2014: Rumah Ipoh

Assalammualaikum. Hai.

Antara soalan cepumas yang kami terima, "rumah macam mana?" Ada juga yang terus tanya, "rumah nak bagi sewa ke? berapa?" Dan ada yang tanya, "rumah nak jual ke? nak jual berapa?" Hehe. Terima kasih wahai kawan-kawan yang prihatin. Cuma agak terlalu pantas soalan tersebut diajukan. Haha. 


Nak jual rumah ni kami tak terfikir langsung. Oohhoooi! Bukan senang oo nak dapat rumah semi d. Ceruk tak ceruk. Kita tak tahun 2 3 tahun akan datang pembangunan macam mana. Kan? Hehe. Nak sewa atau tidak pun kami tak pasti lagi. Jauh di sudut hati nun paling dalam kami tak nak bagi sewa sebab nak jadikan rumah ni 'rumah kampung halaman'. Balik Ipoh, balik rumah sendiri. Haa gittew. Satu lagi, kalau nak sewakan barang-barang yang tak dapat nak bawa tu nak letak kat mana? Huhu. Maka, sehingga entri ini ditulis kami isytiharkan rumah kami sebagai 'rumah kampung halaman'. Hihihi. Tapi, sebulan dua bulan setahun dua tahun akan datang saya tak pasti. Ada ke nak  sewa rumah sekangkang kera iols ni? Meh hantar resume. Bahahaha. 

satunotahati: kalau selama ni seminggu sekali, tahun depan insyaAllah sebulan sekali.
semoga dipermudahkan oleh Nya.

XOXO,
Mak Arissa.

7 comments

Chekgu Azrine said...

Wow..besarnya rumah..cantik

S.n.Fariza said...

cantiknya rumah :)

Nurul Aziz said...

Bestnya ada rumah atas tanah..!

Nadt said...

rumah besar cantek sayang nak sewakan. tak pun buat homestay ke. dapat gak income sket.

ZazaMyMoon said...

sayangnya kalau sewa atau jual kat orang.. ok lah ni dibuat 'rumah kampung halaman'.. ini satu investment dimasa akan datang :)

Nursaila Norman said...

btl tu dyg..kalau saila,better jgn jual tau..huhu! bkn senanag zaman skrg nk dpt rmh atas tanah..untung dyg dpt rmh atas tanah ni..

dyg,thx ye doakan saila..semoga Allah juga membahagiakan dyg sekeluarga :) amin..

Hana Soffelia said...

Buat homestay yat.

Blog design by Rainy Day