Pages

Nov 11, 2013

Pembunuh Pegawai Bank Itu!

Assalammualaikum. Hai.

Kejam tak kalau nak kata Alhamdulillah sebab polis dah berjaya tangkap pembunuh kejam ni? Huuu. Tapi dia lagi kejam. Kan? By the way, Alhamdulillah dah ditangkap dan adalah diharap pembunuh ini mendapat hukuman yang setimpal dengan perbuatannya. HUKUMAN QISAS. "Wahai orang-orang yang beriman, diwajibkan kamu menjalankan hukuman qisas (balasan yang seimbang) dalam perkara orang-orang yang mati dibunuh." (Surah Al Baqarah; 2:178)


Siyes! Mak Arissa gerrraaaammm sangat tengok muka dia ni. Haish. Geram! Geram! Geram! Selain dari pembunuh nih dapat hukuman setimpal, diharap juga pihak yang berkenaan dapat tangkap dalang dalam pemberian IC palsu dekat diorang ni. Sekeluarga IC palsu tuh. Huuuu.

XOXO,
Mak Arissa. 

5 comments

Edat_Uzair said...

sy pun geram & menyampah...boleh pulak buat2 muka xbersalah....huh! Betoi2...cari dalang yang bagi IC palsu kt dia..& camana dia leh buka akaun sedangkan IC palsu..kena siasat juga dengan terperinci...

Chekgu Azrine said...

Org dh biasa bt kje jht..mmg muka xbesalah jek..sial kot

Cik Puan Rara said...

huh! benci tgk muka dye!

Kesuma Angsana said...

aduhai tgk muka dier selamba je tu..

Fifi Nadhrah said...

tau takpe.. geram tengok perompak tu.. dalang IC palsu pon patut kene tangkap.. biar semue yang terlibat rase..

Blog design by Rainy Day