Pages

Nov 12, 2013

Alhamdulillah; 29 Tahun Sudah

Assalammualaikum. Hai.

11/11/2013
29 tahun sudah usia perkahwinan mak dengan bapak.
Alhamdulillah.

Anak sulung dia umur 27 tahun.
Cucu sulung dia umur 1 tahun 9 bulan.
Usia bapak; 53 tahun.
Usia mak; 50 tahun.

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.
Syukur masih diberi kesempatan bersama mereka sehingga hari ini.
Syukur dengan kurniaan Allah atas kesihatan yang baik buat mereka.
Syukur kerana berpeluang untuk terus membahagiakan mereka.
InsyaAllah.

ucapan dari seorang anak sambil bergenang air mata

jawapan dari mak yang lupa tarikh ulangtahunnya sendiri
Mesej je dekat mak.
Ucapan untuk kedua-duanya.
Senang bila mak boleh SMS.
Hehehehe.

Anak yang ucapkan anniversary pun jadi terharu.
Sebab mak ucap.
"terima kasih jugak dengan korang semua anak-anak sebab dengar cakap mak bapak"
Sedih weh!
Rindunya dekat mak dan bapak.
Kalau dekat, memang nak je celebrate dengan diorang.
Tapi, apakan daya berjauhan.
Namun tetap dekat di hati.

Semoga mak dan bapak dikurniakan kesihatan yang baik.
Dianugerahkan umur yang panjang.
Dipermudahkan urusan dunia akhirat.
Dan semoga juga kami anak-anak.
Akan sentiasa terus dapat membahagiakan mereka.
InsyaAllah.

XOXO,
Mak Arissa.

7 comments

Mimy Hamid said...

29 tahun usia bukan senang ye....Alhamdulillah ..parent kita dah 34 tahun kawen

Chekgu Azrine said...

Alhamdulillah syukur..
Semoga hingga ke jannah

ZazaMyMoon said...

Alhamdulillah.. 29tahun dah.. semoga panjang umur & kekal hingga akhir hayat yer makcik & pakcik :))

Ibu Dilah said...

Alhamdulillah.. dah 29 thn still kekal bahagia kan.. kita ni panjang lagi perjalanan nak sampai mcm mereka kan.. dah tentu2 mcm2 dugaan dan cabarannya..

MimahAjil said...

happy anniversary uncle n auntie.semoga kekal hingga syurga

CikNaa said...

semoga kekal ke hujung nyawa yer. happy family :) amin..

Nursaila Norman said...

orang dulu2,tapi tarikh 11/11..lebih sweet dari kita2..hehehe..happy anniversary kpd mak n ayah dayang :)

Blog design by Rainy Day