Pages

Oct 16, 2013

Wordless Wednesday: Aidiladha 2013

Assalammualaikum. Hai.

Rezeki tahun ni sambut raya korban di Sarawak jugak.
Alhamdulillah. 

Bila berkumpul semua.
Mak Bapak lebih semangat nak meraikan raya.
Walaupun anak, menantu dan cucu cuma bersama lebih kurang setengah hari.
Kami pun semangat.
Heeee. 


Inilah juadah kami.
Kek lapis.
Satay ayam.
Ketupat pulut.
Dagung dendeng.
Popia seaweed.

Dan.

Buah-buahan jeruk tiada dalam gambar.

Ya.
Memang meriah. 
Heee.
Alhamdulillah.
Saudara mara semua datang pagi-pagi.
Sampai terlupa nak ambil gambar ramai-ramai.
Hehh!

Arissa tak tengok orang sembelih lembu pun.
Dah kata tetamu awal pagi dah ada kat rumah kan.
Dia duduk rumah aje.
Teman mak nya packing.
Sobs!
Pagi-pagi raya dah packing.
Sedih woo.
Haha.
























Last but not least, 
SALAM AIDILADHA
dari
Nur Arissa Batriesya
sekeluarga

XOXO,
Mak Arissa. 

8 comments

nurul harnani said...

ya allah sedapnya tengok kek lapis tu.. grrrrr je rasa. teringin bebenar ni..

btw, comelnye nor arisaa batriesya tu..

salam ukhuwah dr nanie :)

Ilya Melissa said...

sedap nyer! Satay tu....mengancam~ haha..

Cute sgt posing arissa...ayu gituu

Erna Nordiana Zamri said...

olo...comel arissa bertudung labuh :)

terliur tengok kek lapis kaler kaler dalam bekas tu :)

salam aidiladha ye..

adyna said...

Sedap Kek tu yatie ;)

Psstt tak tahu lak yatie org Sarawak Ingat perak ;) , novel tu dah baca Akak tak layan drama dah

Aty_Fared said...

seronok balik kampung kan..raya haji tahun ni kami beraye sendiri jer.. sobsobss...

SweetLikeWhat said...

sedapnyeeee semua makanan..rissa pun ayu sangat berbaju kurung dan bertudung..

MimahAjil said...

serius anak dara ni sgt ayu bertudung....mmuah2 Arissa

Mimy Hamid said...

masha Allah arissa bertudung comel sgt sgt..

Blog design by Rainy Day