Pages

Aug 30, 2013

Aidilfitri 2013: Hari Raya Ketiga

Assalammualaikum. Hai. 

Jom sambung kisah raya. Hahaha. Hari raya ketiga, kami ke rumah cousin yang duduk 25km jauhnya dari kampung saya. Hoho. Paling lambat pemandu berhemah, 1/2 jam dah sampai. Haha. Lepas tu, kami temankan mak ke rumah kawan-kawan dia. Dan temankan mak usu saya pula ke rumah saudara-mara dia. Gambar memang tak banyak ambil sebab rasa tak menyempat dengan Arissa nak 'buat kerja' kat setiap rumah. Huuuu. Banyak kerja katanya tengok balang bersepah atas meja. Heh! Haha.

Dah cakap tak banyak gambar kan. Meh tengok ekspresi wajah cousins dua orang nih. Yang si kakak ni namanya Puteri. Cicit sulong sebelah mak saya. Hohohoho. 


Mak, ini cousin Ica jugak ke?


Kak, kenapa amik gambar tak senyum?


Senyum la. Baru cantik...


Aloh kakak ni. Muka sama je.


Camner nak buat bagi kakak senyum ni?


Meh wat kelakar sikit.. Ngeeee!!!!


Jadi monster! Rooaarrr!!!! 


Adeh. Semua tak berjaya.


Bosan ah kakak ni. Muka sama je. Tak senyum langsung.

Hahahahahaha.

satunotahati: nampak tak bertapa kering kontang nya idea?
hahahahahahahahaha.

XOXO,
Mak Arissa.

No comments

Blog design by Rainy Day