Pages

Jul 3, 2013

Wordless Wednesday : Dia Sudah Mengerti

Assalammualaikum. Hai.

Ahad lepas. Mak Arissa terpaksa balik awal ke KL sebab esoknya ada program dengan orang luar. Tuan Rumah program kena standby awal. Kot apa-apa benda nak di saat akhir kan? Kerja kan satu ibadah. 
#muhasabah diri.

on the way ke KTM.
nampak pendant tuh? hehehe.
thanks mama Sofiyya tolong belikan.
^___^

eksaited tengok train sampai

dalam eksaited ada rupa cuak sikit
hewhewhew

kagum? hahaha.

mak arissa dah mula feeling bad

arissa sporting sengih aje. hihi.

masa nih ok lagi.

beberapa minit sebelum mak masuk dalam perut ETS

mak memberikan segala nasihat apa yang patut. haha.

mak cuba mengumpul kekuatan yang ada

ya, mak Arissa sedih hokey!
:')

Mak : 
Ica tinggal dengan ayah ye. Mamak nak gi keje.

Arissa : 
na-naak ~~~ na-naak ~~~
(peluk mak nya kuat sambil nangis)

tak sanggup menatap wajah-wajah kesayangan bila terpaksa berpisah

satunotahati: kami redha dengan aturan serta rencana dari Allah.
Allah Maha Mengetahui segala sesuatu dalam diri ini.

XOXO, 
Mak Arissa.

9 comments

erin said...

alaaa..sedihnya..rin pulak yg nangis ni haa..x pernah sekali pun tido without aish, x sanggup. tapi ye lah dah kerja kan, semoga cpt dpt transfer nanti eh :')

SweetLikeWhat said...

sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

amal said...

x mampu nak kata ape. sedih :( yatie kuatkan semngat tauuuuuu

~ NANA ~ said...

bersabar & bertabah yer...insyaAllah ada manisnya nanti :)

yUmiE AzuRa said...

ok bergenang air mata kte..
Iman lps hntr papa die kt TBS,trs wt perangai dlm kete.then asal nmpk kete je ckp car papa.lps tu tanye papa ane??haihh nsb baik mama die masih tabah lg.klu x menangis le mamanye time tu jgk sedih tgk ank rindu papa.huhu.tp bersyukur sbb masih xberpisah tdo lg dgn iman.
bertabah ye mak arissa..

veesakura said...

Sedihnyer baca. sabar ye mak arissa. hrp2 cepat2 dpt transfer.aminnn

puan.mila said...

sedihnya...xdpt nk imagine kalau i y brpisah ngn ank cmtu..brtabah n sabar ye dear.

Siti Haslinda Sadiken said...

berada di dalam situasi yg sama sbb dr SB kecil sampai umur setahun SB di jaga oleh atok & nenek di kg..travel parenthood walaupun Seremban-Alor Gajah tp tiap kali nak berpisah dgn anak mesti down gilerr..

Fifi Nadhrah said...

yeayyy.. da boleh!~ kalau org tak tengok fb mesti tak paham komen ni.. hahaha..

Blog design by Rainy Day