Pages

Jun 3, 2013

NAB : Demand

Assalammualaikum.  Hai.

Entri kedua hari ini. Haha. Semangat berkobar hari ini kan. Hahahaha. Gigih sampai kejang jari-jemari pun tak apa katanya. Since dah semangat nih meh la kita bercerita yang mana rasa larat. Haha.

Kan cakap dah tadi kan. Arissa ada bahagiannya. Mak Arissa dapat Cik Puan Note II. Arissa pulak dapat.....

































Pilihan Hati Nur Arissa Batriesya
Serius! Ini pilihan hati anakanda. Pada mulanya kami pakaikan gelang tangan yang plain dengan satu loceng, dia geleng kepala. Tak mahu pakai. Tapi bila yang ini, sambil orang pakaikan dia angguk-angguk kepala. Bila orang nak cabut, dia terus angkat alihkan tangan tak bagi. Hew Hew Hew.

Kami pun tak sangka anakanda bertindak balas begitu sekali. Haha. Kemain anakanda seorang nih. Lepas nih tak ada kah nak usik gelang mak dan mak tok nya nak pakai jugak. Hahaha. Anak oh anak. Awak memang dah besar. Tapi belum masanya jugak mak nak biar awak pakai barang kemas hari-hari. Tunggu hari raya nanti lah ye. Hahaha.

satunotahati: Allah tak bagi apa yang kita mahu kerana Allah bagi apa yang kita perlu.

XOXO,
Mak Arissa. 

4 comments

♥ ROS ♥ said...

Xrugi melabur...hehehhe

Nurul Aziz said...

Wah! Cantik cantik.. comel kan tengok budak kecik pakai gelang. Ayra takde lagi gelang emas.. hihi.. ada gelang biasa2 je..

D Yatie said...

Hihi. Teringat mainan2 arissa yg sebijj dekat nk 100 boleh beli rantai mas kot. Hahahaha.

D Yatie said...

Kan? Kan? Kan? Dah lama mengintai gelang tuk dak ucuk ni. Tp dok kenang kecik agi. Tapi rezeki awal sikit. Tehehe. Ayahnya pun geram nengok gelang dak tecik. :p

Blog design by Rainy Day