Pages

Jan 3, 2013

Spontaneous Thursday : Baru

Assalammualaikum. Hai.

Satu petang di AEON Kinta City,

Encik Suami : Awak nak cari sandal, cari sekarang.
Cik Isteri : Ha? (blur. tujuan asal nak beli barang basah.)
Encik Suami : Ha la. (jalan menonong ke bahagian kasut.)
Cik Isteri : (blur lagi sambil dukung anak.)
Encik Suami : Ha. Yang mana? (belek-belek Hush.)
Cik Isteri : (tetap blur. dalam otak kata, nak yang tu baru tau. =P.)
Encik Suami : (belek-belek semua kasut.)
Cik Isteri : (pilih je la. apa lagi tunggu. hahahaha.)

Akhirnya.


Ttak dapat Hush yang 'itu'. Tapi, dapat yang ini pun dah Alhamdulillah. Ngeeee.
Sandal baru di tahun baru.
*poyos*

Semalam.

Cik Isteri : saya tak tau jakun ke apa. tapi hari ni saya banyak kali terpeleot pakai sandal ni.
Encik Suami : hati-hati. nanti terseliuh susah.
Cik Isteri : tu la. takut juga. tapi takut belum apa-apa sandal putus.

Hahaha.

Encik Suami risaukan Cik Isteri takut terseliuh. Cik Isteri risaukan sandal takut putus.
Terbaik boboboi! Hahaha.

satunotahati: thanks ayah Arissa. 

XOXO,
Mak Arissa.

6 comments

Nursaila Norman said...

hehehe..syg kasut lebih kan.. :D

Mimy Hamid said...

pikiran suami isteri lain kan..suami ni concern lain...

Nhaa said...

Sandal ni selesa, sy pakai time mengandung dulu.. :) tapi sekarang dah buat tukun dalam rak kasut.. :D

D Yatie said...

@Nursaila Norman tu la pasal... mahei~ wakakka

D Yatie said...

@Mimy Hamid betul3...tu yg buat rasa melting~ hehehehe...

D Yatie said...

@Nhaa ini yang nak kata wow nih! hahaha. selesa mmg selasa amat. tak terpeleot ke masa pakai? huhuhu.

Blog design by Rainy Day