Pages

Jan 24, 2013

Spontan : Setia Hujung Nyawa


Assalammualaikum. Hai.

Satu petang, ketika si isteri sibuk di dapur.

Encik Suami : Awak tengok tak cerita Setia Hujung Nyawa?
Cik Isteri : (musykil. laki ni tengok ke? huhu.) Tengok. Hari-hari.
Encik Suami : Si polan ada tak macam bekas pakwe si Ersalina tu? 
Cik Isteri : Eh? Apsal lak?
Encik Suami : Kalau si polan tu macam bekas pakwe si Ersalina tu, dengan awak-awak sekali saya tumbuk.
Cik Isteri : Eh? Kalau iye pun apa kena-mengena dengan saya nak kena tumbuk pulak. Haha.
Encik Suami : Lantak la. Tapi pelakon lelaki si Zain tu tah apa-apa.
Cik Isteri : Aah. Macam tak kena.
Encik Suami : Tu la.
Cik Isteri : Tapi kadang-kadang comel jugak dia.
Encik Suami : Bongok. (terus bergerak ke ruang tamu.)
Cik Isteri : Hahahahahahha.

Dengan pelakon pun nak cemburu ke? Kui. Kui. Kui. 

satunotahati: encik suami minat Nealofa. cemburu ke? 
kalau kita rasa geram yang mild tu kira cemburu ke? hihihi.
btw, cemburu tandanya sayang. kan? 

XOXO,
Mak Arissa.

2 comments

orked violet @ SYA said...

hehehehe.

comeL giLE!!!!! xLarat nak gelak.

intanurulfateha said...

hehehe comel ! mcm tunang kite pun ade. suke sakat. hahaha.

Blog design by Rainy Day