Pages

Nov 25, 2012

Anak : Happy 10th Month

Assalammualaikum. Hai.

Selamat Hari Lahir
10 Bulan
Nur Arissa Batriesya

Tiada kata-kata yang terindah mampu mak ungkapkan selain dari setiap hela nafas mak, mak menyayangi dan merindui Nur dan Mohd. Segenap ruang hati mak diisi dengan nama Arissa dan Fadhlil. Setiap perbualan mak tetap menyebut nama Batriesya dan Rahman. Nur Arissa Batriesya Mohd Fadhlil Rahman. 

Mak suka gambar-gambar kita berdua minggu lepas walaupun hanya dengan kamera Nokia X3 5mp mak as compared to gambar-gambar D90 ayah. Kenapa? Sebab mak tak pernah jangka Arissa akan bertindak balas seolah-olah sememangnya mengerti kita tengah ambil gambar. Yes! Gambar-gambar ini bukan burst tapi Arissa memang senyum bila mak counted 1, 2, 3 sambil tengok kamera. Melampau tak kalau mak kata Arissa anak mak yang bijak pandai. InsyaAllah. Aamiin. (^___^)

apa lah mak ni. asyik2 amik gambar. malas nak layan.

sian pulak kat mak. senyum sikit. :)

eh mak nak lagi. bagi muka buruk sikit! >_<

tak berenti pulak mak ni. senyum sopan lak.

senyum sopan lagi.

senyum bahagia dengan mak.

senyum manis pulak.

senyum manja sama mak.

alamak. arissa dah letih la. huhuhu.

mak tak penat-penat ke.

pelik kite.

kena tengok jugak. nanti mak kecik ati.

Hahaha. Agak-agak betul tak imaginasi seorang mak tentang apa yang si anak tengah fikir tuh? Muahahaha. Setiap doa, mak tidak pernah lupa mendoakan kesihatan anak mak. Selain mohon perlindungan Allah ke atas anak mak dari sebarang musibah, perbuatan yang tidak baik serta dijauhkan dari gangguan jin dan syaitan. Tiada yang lain selain memohon kepadaNya agar anak mak menjadi anak yang solehah, miliki keazaman yang kuat serta bijak pandai. Aamiin. 

p/s: mak tak sabar menanti Jumaat. ^_^


NUR ARISSA BATRIESYA IS JOINING A BABY CONTEST. PLEASE HELP HER TO WIN BY CLICK 'LIKE' AT HER PICTURE AT THIS LINK: 

No comments

Blog design by Rainy Day