Pages

May 30, 2012

Wordless Wednesday 9

Assalammualaikum. Hai.

Mengantuk tak? Mengantuk kan? Huhuhu. Saya serius sangat sangat sangat mengantuk. Letih satu badan. Cuaca lately pun tak menentu. Dan suhu bumi sangat tinggi. Bahaya betul kalau berdiri di tengah panas. Macam manalah agak-agaknya para tentera kena berlatih kawat kan? Huhu. So, apa korang buat kalau mengantuk? Hehehe.

Saya mengantuk saya tengok muka budak musuk masam ini!


Hoyeah! Terus mata segar hati tak sabar nak balik rumah cium budak musuk masak demok debab.

satunotahati: ada siapa2 berminat dengan topi eksklusif Nur Arissa Batriesya pakai tuh? Hehehe. Ada banyak design. Akan open order once the stock ready. Sangat limited ok. Murah aje. Tak sampai RM20 satu topi. Hehehe. So, jenguk-jenguk lah ke GALERI ARISSA selalu. Promosi cadar masih berlansung sehingga 30 Jun nanti. (^___^).

7 comments

as ♥ Leenda said...

cantiknya headband..model headband pun comeiii...
bestkan anak gegurl..boleh pakai headband..anak saya boboy..adehhh...:)

e k i n ♥ y u s r i said...

alaa,ekin xleh nak bkak FB kat opis
kat umah pon xde tenet
so xleh nak tgk galeri arissa

Cik Saila said...

makin comel la arissa ni :))

D Yatie said...

@as ♥ Leenda hehehe. takper...nanti adik boboy mesti gugurl..insyaAllah...

D Yatie said...

@e k i n ♥ y u s r i la...yeke...takpe2...nt kte update sini jugak ye...hehe

D Yatie said...

@Cik Saila terima kasih auntie saila...

Mimy Hamid said...

lama x jenguk arissa...mak nya pun bzz sgt ..nk tgk arissa yang kuat sengeh gelak tu...letak gambo banyak

Blog design by Rainy Day