Pages

Apr 8, 2012

Arissa & Toys

Assalammualaikum. Hai.

Nur Arissa Batriesya dah ada beberapa toys. Actually dah lama mak Arissa nak sambar segala toys yang menarik perhatian mata tapi Arissa kecik lagi. Beli awal-awal pun tak ada faedah kalau beli lepas tu simpan dalam bilik stor dulu. Dah basi dah toys tu kan. So, mak Arissa kena menahan hati dan perasaan. Dan semalam, akhirnya cik mak dan encik suami tambah toys untuk Arissa. Rambang mata cik mak dan encik ayah. Soon, Arissa yang rambang mata manakala cik mak dan encik ayah pulak buat-buat pejam mata. Haha.

Kami menghabiskan masa yang banyak di ruang kanak-kanak. Oh Baby Kiko! Oh JBaby! Oh La La! Semuanya menarik perhatian mata cik mak. Tapi, wajib mengawal nafsu sebab Arissa akan membesar dengan cepat. Kena simpan untuk bulan bulan akan datang. By the way, pakaian Arissa sekarang saiznya 3 - 6 month. Bukan 0 - 3 month. Tengok badan Arissa lah kan. Tehehe. Tak sabar nak tengok berat Arissa hujung bulan nanti. Muahaha. Atas sebab itu, cik mak dan encik ayah beli toys sahaja. Tangan cik mak sibuk nak amik toy untuk Arissa gigit-gigit. Selalu over! :p

her musical toy
cik mak dan cik ayah pun rasa nak tidur
(*_*)

encik ayah pinjam
kata family car
letak toy besar-besar la
haha

play mat arissa
encik ayah juga berjaya pasang
cik mak berjaya pandang
hoho 

seems she's so happy with them
bukan main syok cakap dengan toys dia
kejap lagi dah boleh pegang
siap la toys tu semua
tak ada gantung-gantung dah kot
hehe

p/s: arissa jaga toys semua baik-baik tau. nanti adik boleh buat main. adik???! =P

No comments

Blog design by Rainy Day