Pages

20 August 2017

Dirara Signature Suprise Planner Ipoh

Assalammualaikum. Salam sejahtera kawan-kawan.



Wahai orang Ipoh sekalian, sekiranya sedang mencari Surprise Planner silalah dapatkan perkhidmatan Dirara Signature yang bertempat di Tasek, Ipoh. Senang nak berurusan, minta pendapat dan boleh terima pendapat kita juga. Hehe. Gambar dekat atas ni dah macam hantaran kan? Hehe.

07 August 2017

Maajun Anggun Bistari (MAB)

Assalammualaikum. Salam sejahtera kawan-kawan.


Maajun Anggun Bistari (MAB) adalah produk yang berasaskan penggunaan herba secara semula jadi. MAB digunakan secara tradisional untuk merancang keluar (family planning). Pengambilan MAB merupakan kaedah paling selamat untuk kesihatan jangka panjang kerana ia bebas dari sebarang bahan kimia dan cara pembuatannya yang halal serta suci (produk muslim).

03 August 2017

Premier Suites; The Straits Hotel & Suites, Melaka

Assalammualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan. 


Pemandangan dari balkoni bilik di waktu malam. Ini cerita Februari lepas. Yt ada kursus di The Straits Hotel & Suites, Melaka. Seperti kebiasaan, suami dan anak-anak akan ikut Yt sekali. Jarang Yt pergi kursus/seminar/retreat tanpa kesayangan ni semua kecuali memang tak dapat nak ikut atas sebab-sebab yang tak boleh diusahakan. Kisahnya Yt tak pilih bilik ni pun. Rezeki anak-anak Yt tersilap pilih tarikh. Tiada pilihan lain selain bilik ini. Hehe. 

31 July 2017

The Manhattan Fish Greatest Hit 2017

Assalammualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan.


The Manhattan Fish Greatest Hits 2017 | Yt memang suka makan. Tapi, berhajat nak kurus. Haha. Dalam niat nak diet, Yt google promosi makanan bulan Julai 2017. Wow! Jumpa la offer Manhattan Fish ni.

10 July 2017

Salam Aidilfitri 2017 | Team Raya Perak

Assalammualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan.


Selamat Hari Raya Yt ucapkan kepada semua yang mengenali Yt seisi keluarga. Dikesempatan ini Yt mohon kemaafan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki sekiranya ada salah dan silap dek keterlanjuran kata-kata serta perbuatan yang tidak Yt sedari. 

Blog design by Rainy Day